Ik ben Miklas Hoet en werk als lead engine programmeur bij
Larian Studios!
In eerste instantie ben ik verantwoordelijk voor nieuwe functies en optimalisaties in engine en graphics.
Daarnaast sta ik bijna alle departementen af en toe bij (Tools, UI's, gameplay, consoles, ...).
In mijn vrije tijd ben ik aan de slag als IT freelancer en gerechtsdeskundige!
2016 - nu |
Part-Time Freelancer & Gerechtsdeskundige
Gelieve me te contacteren voor meer info! |
2019 - nu |
Larian Studios Gent
Full-time lead engine programmeur Baldur's Gate III |
2016 - 2019 |
Larian Studios Québec
Full-time engine en grafisch programmeur Baldur's Gate III Divinity: Original Sin II |
2014 - 2016 |
Larian Studios Gent
Full-time engine en grafisch programmeur Divinity: Original Sin II Divinity: Original Sin - Enhanced Edition Divinity: Original Sin Thesis project - Indirect illumination using photon splatting. |
2015 - 2016 |
CoderDojo
Hoofdcoach voor CoderDojo Larian Coach voor CoderDojo Kortrijk |
2009 - 2014 |
Kerberus Kortrijk
Webdesigner en webmaster |
2010 - 2014 |
VIVES Kortrijk
Cyberroom managment op meerdere festivals |
2008 - 2009 |
Politie Westkust, Koksijde
Stage als systeembeheerder en PHP ontwikkelaar |