NL EN

Hallo portfolio!

Ik ben Miklas Hoet en werk als programmeur bij Larian Studios!

In eerste instantie ben ik verantwoordelijk voor nieuwe functies en optimalisaties in engine en graphics. Daarnaast sta ik bijna alle departementen af en toe bij (Tools, UI's, gameplay, consoles, ...).

In mijn vrije tijd ben ik aan de slag als IT freelancer en gerechtsdeskundige!

Contact

Name
Miklas Hoet
Email
Leeftijd
32 - Geboren op 7 juni, 1991
Nationaliteit
Belg
Locatie

Huidige functies

2016 - nu Part-Time Freelancer & Gerechtsdeskundige
Gelieve me te contacteren voor meer info!
2019 - nu  Larian Studios Gent
Full-time engine en grafisch programmeur
 Baldur's Gate III

Vroegere functies

2016 - 2019  Larian Studios Québec
Full-time engine en grafisch programmeur
 Baldur's Gate III
 Divinity: Original Sin II
2014 - 2016  Larian Studios Gent
Full-time engine en grafisch programmeur
 Divinity: Original Sin II
 Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
 Divinity: Original Sin
Thesis project - Indirect illumination using photon splatting.
2015 - 2016  CoderDojo
Hoofdcoach voor CoderDojo Larian
Coach voor CoderDojo Kortrijk
2009 - 2014  Kerberus Kortrijk
Webdesigner en webmaster
2010 - 2014  VIVES Kortrijk
Cyberroom managment op meerdere festivals
2008 - 2009  Politie Westkust, Koksijde
Stage als systeembeheerder en PHP ontwikkelaar

Studies

2012 - 2014
 Utrecht University
Master Game and Media technology
2012 - 2012
2009 - 2012
 VIVES Kortrijk
Bachelor Applicatie-ontwikkeling
2007 - 2009
 Annuntiata Veurne
Informaticabeheer

Kennis

Programmeren
C++ C# C
Grafisch
DX11 HLSL DX12 Vulkan
Optimalisatie
SIMD (SSE/AVX) Threading Low level profiling
Systemen
PC Linux (Debian) Xbox One PS4
Hardware
Assemblage Herstel
Responsive web
HTML5 CSS3 TS/JS ASP.NET Angular
Mobile apps
Android Windows Phone
Legaal
Gerechtsdeskundige  (Enkel Belgische wetgeving)